Przypadkowość kontemplacji

Słowo deliberacja negacja logiczna jest używane jednolicie wewnątrz literaturze chrześcijańskiej. Może mienić się to samo, co medytacja czy rozmyślanie również ma na myśli w owym czasie medytowanie o czymś. Tutaj słowa medytacja używamy wyłącznie na oznaczenie chrześcijańskiej bezprzedmiotowej formy modlitwy. Nie chodzi przenigdy o medytowanie nad jakąś treścią. Jest owo względnie ilość doświadczenia nadto aktywnymi siłami naszej potocznej świadomości. Słowo "kontemplacja" pochodzi z łaciny. "Contemplari" znaczy "widzieć". tutaj. Celem jest przeczucie w środku siebie samego, widzenie tego, co boskie wewnątrz nas a stworzeniu do wnętrza postaci uwewnętrznienia innymi słowy doświadczenia maska naszymi intelektualnymi możliwościami. Kontemplacja jest właściwie stanem doznawania aniżeli stanem aktywnego działania. Tego stanu nie można wyszkolić, owszem przeciwnie wzbudzić. Dlatego osoby praktykujące kontemplację, co najmniej na początku, potrzebują duchowo doświadczonego człowieka, który je poprowadzi, natomiast od chwili którego iskra prawdopodobnie przeskoczyć, ażeby w uczniu, wewnątrz uczennicy rozżarzyć ten w pojedynkę ogień. Zadatki aż do tego są wrodzone każdemu człowiekowi. W kontemplacji wolno nagrodzić kwartet fazy:1. Modlitwa jako sposób aż do kontemplacji. 2. Doznanie własnego bycia - pacierz spokoju. 3. Doświadczenie oświecenia. 4. Wcielenie doświadczenia oświecenia.Pierwsze dwoje fazy dadzą się osiągnąć poprzez każdego człowieka zdrowego fizycznie dodatkowo psychicznie. Prowadzą one aż do stanu wielkiego spokoju a głębokiego pokoju. W religijnym obszarze nazywa się ów pozycja "modlitwą spokoju". Jako proste bycie w obecności Boga. Jest to stan kontemplacji. Człowiek patrzy do wnętrza swoje własne bycie. Doświadcza w ten tryb Boga bliżej natomiast głębiej niż pod ręką modlitwie ustnej czy rozważającej. "Modlitwa spokoju" wpływa w większości wypadków twardo na osobowość. Jednakże negacja logiczna chodzi po tej stronie wciąż o mistyczny klasa we właściwym sensie. Ten pojawia się wówczas w środku fazie trzeciej i czwartej. Mistyczny postać przydarza się człowiekowi: nie można go wywołać aktem woli, wszelako nic bardziej błędnego upitrasić dzięki tresura modlitwy. Ten, komu dane jest wkroczyć do tej przestrzeni, ten na dopiero co doświadcza, co to znaczy, kochać Boga ze wszystkich sił. Bóg osobiście daje takiemu człowiekowi nowe siły, przez którym być może on ubóstwiać Boga. W praktyce te kwartet kroki nie występują rozdzielnie, acz krzyżują się tudzież zachodzą na siebie.Wspinając się raz po raz wyżej w swych duchowych pragnieniach, człowiek odkrywa kontemplację jako realia nie resztkami sił możliwą dla siebie, aliści również sobie zadaną. Pragnąc odparować na taki wersja łaski szuka sposobów pogłębienia swej modlitewnej formacji, oraz stylu życia, który by odpowiadał wewnętrznym natchnieniom.W historii myśli kontemplacyjnej stawiano sobie dochodzenie, na ile istota ludzka o własnych siłach, być może przerosnąć bramę kontemplacji. Mówiono o tzw. kontemplacji nabytej, wewnątrz odróżnieniu odkąd wlanej. Tę pierwszą jest dozwolone by określić modlitwą prostego spojrzenia, innymi słowy też modlitwą głębokiego milczenia, gdzie pokoju dostępują nie wyłącznie psychologiczne, jednakowoż i głębsze warstwy bytu. Główną rolę odgrywa miłosna wiara. W niej oświetlony intelekt mocą Ducha Świętego zaczyna głębiej pojmować rzeczywistość. Jak stwierdza Gaudium et spes: Dzięki darowi Ducha Świętego dochodzi istota ludzka za pośrednictwem wiarę do kontemplacji również pojmowania tajemnicy planu Bożego (GS 15). Kontemplacja wyraża niezwykłe, nieustanne istnienie myślą plus sercem poniżej Bogu (por. PC 5), pośród Jego tajemnic, przede wszystkim odnośnie do człowieka. Początkiem kontemplacji są oczy zwrócone na Boga, jeno na Boga. Pośród wielu miłosnych poznań dokonuje się przedmowa do wnętrza nową duchową topografię.Pośród niej rozkwita topiel serca w środku gorącym spojrzeniu, czystym, pełnym ufności, zwróconym w odniesieniu do Ojcu wewnątrz niebiosach. Aby wejść w środku dziedzinę kontemplacji, w środku niezwykłą noc kontemplacji wypada przywołać klasyczny inskrypcja św. Jana od czasu Krzyża:Orygenes do wnętrza Contra Celsum pisze: Zamknijcie wasze zmysły, wznieście mniemanie waszego ducha tudzież oddalając się od chwili ciała, otwórzcie oczy waszego ducha – owo niepowtarzalny droga, tak aby zwiedzać Boga.Św. Jan odkąd Krzyża: Dusza powinna ledwie z miłości przyglądać się na Boga… uzyskać niewzruszenie z miłosną uwagą, plus prostą natomiast szczerą kiedy ten, który otwiera oczy z myślą o miłości (ŻPM 3,33). Kontemplacja wewnątrz swej istocie wiąże się z otwieraniem oczu z miłości. Mieć zakochane oczy. tzn. zezwolić ofiarowaną eros tudzież kontrować kochając. Dlatego rozciąga się kobieta na życie. Być zdolnym aż do kontemplacji znaczy odnaleźć, iż jestem miłowany, że jest Ktoś, kto tęskni. 2. Kontemplacja lectio divinaBenedyktyńska ceremoniał kontemplacyjna lectio divina przekazana została do wnętrza formie listu o. Guigo Kartuza do brata Gerwazego. Guigo II (zm. w przybliżeniu 1193 roku) wstąpił aż do zakonu w Grande Chartreuse, którego został wieloletnim generałem, jednakowoż w środku końcu poświęcił się wyłącznie kontemplacji zaś pokucie. W liście zawarł klasyczne pouczenia kształtujące mnóstwo pokoleń monastycznych: Gdy pewnego dnia, zajęty pracą ręczną zacząłem rozumować o ćwiczeniu się człowieka duchowego, pilnie duszy rozmyślającej ukazały się cztery stopnie duchowe, a to znaczy: oczytanie, rozmyślanie, pacierz także kontemplacja. […] Czytanie (lectio) jest tym samym pracowitym rozważaniem Pism spośród wielką uwagą. Rozmyślanie (meditatio) jest gorliwym działaniem umysłu, szukającego - drogą własnego rozumowania - poznania ukrytej prawdy. Modlitwa (oratio) jest pobożnym wysiłkiem serca, mającym na celu oddalenie złych rzeczy i dokonanie dobrych. Kontemplacja (contemplatio) jest uniesieniem pod adresem Bogu trwożliwego umysłu, kosztującego radości słodyczy wiecznej.Właściwości czterech stopniOkreśliwszy tedy w tej chwili cztery stopnie, pozostaje nam ujrzeć ich właściwości. Czytanie zatem szuka słodycze błogosławionego życia, rozmyślanie znajduje j ą, pacierz prosi o więcej, kontemplacja smakuje . Stąd natomiast tenże Pan mówi: Szukajcie, tudzież znajdziecie, kołaczcie, oraz otworzą wam. Szukajcie za pomocą oczytanie, i znajdziecie przez rozmyślanie; kołaczcie na modlitwie, tudzież będzie wam otworzone w kontemplacji. Czytanie pozornie podaje aż do ust nader dobry jedzenie, rozmyślanie rozgniata go zaś przeżuwa, modlitwa wydobywa podniebienie, rozpamiętywanie zaś jest samą słodyczą, która raduje dodatkowo nasyca. Czytanie dotyka jakby jedynie powierzchni, rozmyślanie przenika głębiej, modlitwa jest prośbą pełną pragnienia, dumanie - radością otrzymanej słodyczy.[…]RozmyślanieUważne wtedy rozmyślanie, postępując na przedzie negacja logiczna pozostaje na pozornie, negacja logiczna tkwi na powierzchni, głębiej posuwa stopę. Przenika wewnętrzne sprawy, przeszukuje każdą z osobna. Pilnie rozważa, iż Jezus negacja logiczna powiedział: błogosławieni czystego ciała, wprawdzie serca. Bo nie koniec posiadać ręce czyste od czasu złych uczynków, jeśli i umysłu negacja logiczna obmyjemy ze zdrożnych rozważań. Potwierdza owo uznanie proroka, mówiącego: Któż wstąpi na górę Pana ewentualnie jaki stanie do wnętrza Jego świętym miejscu? Człowiek rąk nieskalanych dodatkowo czystego serca. Jak gorliwie musiał brać pod uwagę tę wianek serca ten wieszcz, jak tylko modląc się mówił: Serce czyste stwórz we mnie, Boże plus ponadto: Jeżeli znalazłbym nieprawość w mym sercu, Pan by mnie nie wysłuchał. Dusza toteż rozmyśla o tym, w jaki sposób niezmiernie troszczył się o tę higiena błogosławiony Hiob, który mówił: Zawarłem kartel z moimi oczami, by chociażby nie rzucić okiem na pannę. Oto w charakterze niezwykle strzegł się mąż poświęcony, który zamykał swoje oczy, by nie oglądać na bezwartościowość, tak aby niebacznie nie ujrzeć tego, czego - ożywiony - mógłby pożądać. […] Dusza, zapalona takimi pochodniami, takimi rozbudzona pragnieniami, rozbiwszy słoiczek alabastrowego olejku, zaczyna wyczuwać jego słodkość - coraz nie smakiem, pomimo tego niejako powonieniem. I myśli, gdy słodko byłoby zobaczyć tej czystości, o której za sprawą rozmyślaniu wie, na sposób bardzo jest miłą. Lecz cóż uczyni? Płonie pragnieniem posiadania, oraz negacja logiczna widzi wewnątrz sobie sposobu, wzorem mogłaby ją posiąść: im więcej szuka, tym więcej pragnie. Gdy mnoży rozmyślania, pomnaża oraz opłakiwanie, ponieważ pragnąc słodyczy czystości serca, nie prawdopodobnie jej posmakować. Albowiem ten, który czyta czy też rozmyśla, negacja logiczna może odczuć owej słodyczy, gdyby negacja logiczna będzie mu owo dane spośród góry […]ModlitwaDusza zatem widząc, że sama spośród siebie nie prawdopodobnie dojść do upragnionych słodyczy poznania i doświadczenia natomiast że im bardziej zstępuje do wnętrza fajansiarz serca, tym bardziej raduje się Bóg, upokarza się i ucieka się aż do modlitwy, mówiąc: Panie, który ukazujesz się ostatkiem sił ludziom czystego serca, oto poprzez czytanie tudzież rozmyślanie badałam, jak mogłabym posiąść prawdziwą niewinność, abym w ciągu jej pośrednictwem mogła szczegółowo bądź natomiast wewnątrz małej części wydedukować Ciebie. Szukałam Twego oblicza, Panie, oblicza Twego poszukiwałam. Długo rozważałam wewnątrz mym sercu, aż rozgorzał w przed gorliwość natomiast zapęd, by z większym natężeniem Cię poznać. Dajesz mi się poznać, jak łamiesz na rzecz mnie chleb Pisma Świętego, natomiast im bardziej Cię poznaję, tym w wyższym stopniu odgadnąć Cię pragnę, wcześniej nie z lekka, według litery, choć za pośrednictwem doświadczenie.[…] Kontemplacja Tymi dodatkowo podobnymi słowami, pełnymi ognia, dusza rozpala swoje żądza, okazuje swoje uczucie. Tymi śpiewami przywołuje Oblubieńca. Pan zaś, którego oczy patrzą na sprawiedliwych, i uszy Jego otwarte są na ich prośby, nie czeka co więcej aż skończą się te błagania, jednakże przerywając nurt modlitwy prędko się ukazuje także pospiesznie wybiega w przeciwieństwie spragnionej duszy a rozlewając rosę niebiańskiej słodyczy, namaszczając najlepszym olejkiem, ożywia ją zmęczoną, pragnącą - nasyca, wysuszoną orzeźwia zaś sprawia, w przedziwny rozwiązanie umacniając, ożywiając, upajając i otrzeźwiając, iż zapomniawszy o rzeczach ziemskich, pamięta kobieta nic bardziej błędnego o Nim. I też w charakterze cielesne żądze zwyciężają duszę no tak nader, iż porzuca płeć piękna wszelkie zachowanie rozumu, i istota ludzka staje się w pewnym sensie nieuszkodzony materialny, no tak też z powodu tej niebieskiej kontemplacji wszelkie poruszenia cielesne właśnie są pochłaniane i opanowywane przez duszę, że padło wcześniej w niczym się jej negacja logiczna sprzeciwia tudzież istota ludzka staje się pozornie wszelki duchowy. 3. Kształtowanie ognika miłościŚw. Bonawentura (Giovanni Fidanza, 1217-1274), podczas studiów w środku Paryżu w 1243 związał się z zakonem franciszkańskim. Po dwudziestu latach uprawiania teologii, został wybrany na generała; późniejszy purpurat oraz arcypasterz Albano. Rozwijając tajemnicę duchowego wzrostu w Rozmowie spośród samym sobą o czterech rodzajach modlitwy myślnej, Doktor Kościoła zakreśla kierunki krzyża:Przedmiotem pobożnego duchowego praktyka mają znajdować się rzeczy wewnętrzne dodatkowo zewnętrzne, głębokie dodatkowo wysokie.Po pierwsze danie, psyche pobożna powinna na skroś tresura duchowe skierować promień kontemplacji na swoje środek, żeby dostrzec, na kształt jest ukształtowana w poprzek naturę, zniekształcona za pośrednictwem grzech, naprawiona wskroś łaskę.Po drugie, powinna odwrócić promień kontemplacji na rzeczy zewnętrzne, tak aby wydedukować, w jaki sposób niestałe jest ziemskie wachlarz, wzorem niewiadoma ziemska napuszenie tudzież na miarę żałosna ziemska wielkość.Po trzecie, powinna wycelować promień kontemplacji w kierunku głębi, żeby połapać się nieuniknioną konieczność ludzkiej śmierci, straszną surowość Sądu Ostatecznego natomiast karę piekła negacja logiczna do zniesienia.Po czwarte, powinna przesunąć promień kontemplacji w kierunku wysokości, żeby poznać niebieską wesoły nastrój, jej nieocenioną atut, niewymowną uniesienie zaś nieskończoną wieczność.Duszo pobożna, oto jest tamten błogosławiony krzyż, specjalny czterema kierunkami, na którym w poprzek ustawiczne rozmyślanie winnaś zawisnąć łącznie ze swym najsłodszym oblubieńcem Jezusem Chrystusem. Oto jest ten namiętny samochód, zaopatrzony w środku kwartet koła, na którym w poprzek usilną kontemplację winnaś wstępować aż do pałacu nieba, w środku symptom zbytnio swoim najwierniejszym Przyjacielem.W dziełku Trzy miły, czy też kanonada miłości, zostawił praktyczne wskazania na rzecz wejścia na drogę kontemplacji.Powiedzmy, niczym mamy musztrować się do wnętrza stosunku aż do ognika mądrości. Należy owo działać w takim porządku:

Słownik tłumaczy, że nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło również podjęciu decyzji o tym, iżby tego nie powtarzać. Oczywiście to słuszne, jednak wewnątrz Piśmie św. greckie termin oznaczające nawrócenie, metanoia, ma o wiele szersze znaczenie. Oznacza ono zmianę myślenia, która z kolei prowadzi aż do zmiany sposobu działania i reagowania w środku naszym życiu. Przed Chrystusem nawrócenie oznaczało powrót aż do przestrzegania Prawa – prestiż tego, co ono mówi, natomiast stanięcie w posłuszeństwie poniżej niego. Ale Jezus, rozpoczynając swoją publiczną realizacja, powiedział: „Nawracajcie się także wierzcie do wnętrza Ewangelię”. On sprawił, że te dwaj aspekty – Prawo tudzież opium dla ludu – niezmienny się jednością, tudzież nawrócenie miało odtąd zwać nie tyle pojęcie w tył, w jakim stopniu pójście aż do przodu. Dobra Nowina jest czymś, do wnętrza co wkraczamy przez wiarę. To wydźwięk głosili później apostołowie do wnętrza dniu zesłania Ducha Świętego: „Nawróćcie się – powiedział do nich Piotr – zaś niech wszelki spośród was ochrzci się wewnątrz miano Jezusa Chrystusa na absolucja grzechów waszych, i weźmiecie wewnątrz darze Ducha Świętego” (Dz 2, 38). Co tym samym składa się na nasze nawrócenie? TRZY KROKI DO NAWRÓCENIA1. Przyjęcie zbawczej miłości Jezusa Chrystusa, przyjęcie decyzji o przyjęciu Go jako swojego Pana natomiast życiu jako Jego uczeń. Jednocześnie jest to największe badanie wolności, jaka jest nam dana. 2. Żal zbyt grzechy. Grzech to nieposłuszeństwo w obliczu Boga, wskutek tego powinniśmy mieć wyrzuty sumienia, kiedy go popełniamy. Jednak smutek spośród powodu grzechów owo w dalszym ciągu negacja logiczna nawrócenie – jest zanim nie wcześniej zabawa życia, w którym negacja logiczna ma już potępienia. Nie chodzi tak więc o wrażenie smutku (samo wewnątrz sobie destrukcyjne), toż o skrucha, który prowadzi aż do przemiany serca. Spowiedź jest wyrazem nawrócenia natomiast jest konieczna aż do tego, abyśmy mogli zawrzeć do porządku naszą relację spośród Bogiem, zatem ów sakrament jest na rzecz nas wielkim darem. Uczciwe przyznanie się zaś wyznanie naszych grzechów rozpoczyna się odkąd pracy Ducha Świętego w nas, który prowadzi aż do przyjęcia przebaczenia dodatkowo aż do przemiany naszego serca.Jednak wiele osób wyznaje przez cały czas te same grzechy zaś negacja logiczna widzi żadnej poprawy. Wierzy, że zostały im one przebaczone, aczkolwiek jest jakaś rafa, która nie pozwala im przyswajać mocy nawrócenia. A owo naprowadza nas na trzecia część aspekt nawrócenia.3. Uwolnienie od czasu zwodzenia. Częścią każdego grzechu jest zwodzenie, co Jezus potwierdził na krzyżu, mówiąc: „Ojcze, przebacz im, bo nie wiedzą, co czynią”. Po ludzku wiemy dość dużo, żeby otrzymać zaangażowanie w środku wszelkie zło, jakie uczyniliśmy. Jednak nie jesteśmy aż do końca świadomi tego, co pociąga w środku sobą polski grzech. Nie rozumiemy wewnątrz pełni, podczas gdy nader obrażamy Boga, kiedy ranimy samych siebie dodatkowo jak na przykład ogromnie szkodzimy innym. Gdybyśmy owo zobaczyli, o wiele mniej byśmy grzeszyli. A negacja logiczna widzimy, tedy że wapniak kłamstwa przyczynia się (za pośrednictwem czy prosto spośród mostu) do naszego grzechu. Zachęcam aż do wybitnie ważnej refleksji: jakże kant także zwodzenie złego ducha działa w środku moim życiu. Ta osobowość jest niesłychanie istotna, ponieważ wystawienie pokus na światło Boże jest dla nas drogą do wolności w Chrystusie.NA WŁASNEJ SKÓRZE… 40 lat temu, w 1970 r. sam jeden doświadczyłem chrztu w Duchu Świętym oraz spotkałem Jezusa. Zacząłem więc odczytywać Pismo św. także kiedy przeczytałem Nowy Testament – uświadomiłem sobie, że wiele spośród niego negacja logiczna rozumiem. W kto maniera ci wszyscy społeczeństwo, o których jest artykulacja w Ewangelii, byli uwalniani za pomocą Jezusa z mocy złego ducha? Jednak był we mnie obecnie Duch Święty, w związku z tym wiedziałem, że owo, co czytam, jest prawdą.Niedługo w przyszłości przyjechał aż do mnie należący do mnie towarzysz, który był więc wewnątrz seminarium, także powiedział, iż w toku spotkania modlitewnego modlono się w ciągu niego plus został uwolniony. Nie rozumiałem, co proch na myśli. Powiedział mi, że proszek kwestia spośród masturbacją – wyznawał to, rozmawiał o tym problemie z kierownikiem duchowym, stosował się aż do wszystkich jego wskazówek, przecież w dalszym ciągu był zaręczony tym grzechem. Wtedy pomodlono się w ciągu niego a… obecnie jest wolny. To mnie zszokowało! Pomyślałem, że jeżeli owo zgodność spośród rzeczywistością, owo wiele rzeczy do wnętrza moim życiu wymaga takiej modlitwy, tudzież jest do tej pory grad innych ludzi, którym wolno by w środku ów modus pomóc. I rzeczywiście, metodą prób także błędów, zacząłem starać się drogi ku uwolnieniu.Kilka lat po doświadczeniu chrztu wewnątrz Duchu Świętym odczułem, iż potrzebuję wciąż więcej uzdrowienia. I naprawdę, Bóg okazał mi łaskę tudzież pewne osoby modliły się za mnie, abym mógł zaznać wewnętrznego uzdrowienia w relacji z moim ojcem. Owoce tej modlitwy mnie zaskoczyły – zauważyłem, że jest we mnie więcej odwagi, jak mówię do dużych grup ludzi. Nie byłem w tej chwili do tego stopnia zamknięty dodatkowo skupiony na sobie. Zrozumiałem później, że Bóg ma program w obliczu naszego życia, przecież taki odwzorowanie ma również szatan. To mąż chciał, abym żył powiązany lękiem także w życiu negacja logiczna podjął tego, co przeznaczył mi Bóg. Dlatego doszedłem do wniosku, że potrzebuję uzdrowienia na głębszym poziomie natomiast… uwolnienia. NIE TYLKO KRĘGOSŁUP Gdy w środku 1985 r. pojechałem na konferencję – Pan zaczął kruszyć moje serce. Wiernie służyłem Panu, byłem liderem wspólnoty, robiłem wszystko, co do mnie należało, również postępowałem słusznie, atoli… moje napęd oziębło. Zawsze myślałem o sobie jako o synu marnotrawnym, który powrócił do domu Ojca, lecz w tamtym miejscu Pan Bóg zaczął mi ukazywać także grzechy „starszego brata”. Bóg po uderzenie stopniowy skruszył moje czerwień dodatkowo doprowadził mnie aż do łez. Dzięki tym doświadczeniom powstała moja pierwsza książka – „Powrót starszego brata”, która mówi o grzechach serca, o osądzie, o krytyce również poczuciu wyższości.Podczas konferencji spotkałem pewnego księdza, o którym wiedziałem, że modli się o uwolnienie. Pomyślałem sobie: A, co w tym miejscu, pójdę aż do niego. Najbardziej skłonił mnie aż do tego udręka kręgosłupa, który często dokuczał mi przed różnymi ważnymi wydarzeniami, tak więc także plus wtedy.Gdy w trakcie tej modlitwy klecha mnie zapytał, co mi się przydarzyło – odpowiedziałem spontanicznie, nie rzeczywiście duża liczba spośród głowy, co spośród serca, że wewnątrz pierwszej klasie zostałem zmyty przed całą klasą. Wtedy poprowadził nade mną modlitwę uwolnienia dodatkowo wyrzeczenia się zła. Kiedy stanął w autorytecie Jezusa, sprzeciwiając się szatanowi – poczułem, iż jest ociupinę za mnie, co uważałem zbyt porcja siebie samego, i otóż to ze mnie wychodzi! I ni stąd ni zowąd stałem się wolny. Ksiądz nazwał owo „coś” odrzuceniem, w takim przypadku wyrzekłem się odrzucenia, oraz Pan mnie uwolnił. Zobaczyłem w takim przypadku, tak jak czynów w środku moim życiu było popełnionych spośród lęku przed odrzuceniem – wzorem wiele zamknięcia się do wnętrza sobie, chronienia samego siebie, jak wiele egoizmu... Myślę, iż ten przykład pomoże nam połapać się, z jakiego powodu pozbycie się od czasu zwodzenia prowadzi nas aż do nawrócenia. To kłamstwa, w które uwierzyliśmy oraz które nosimy do wnętrza sobie –sprawiają, że jesteśmy zamknięci oraz negacja logiczna umiemy zezwolić miłości Boga. Już samo poznanie tego, co jest w naszym sercu – daje wolność. Czasem to, co w środku sobie nosimy, wydaje się naszym przyjacielem. Niektórych rzeczy trzymamy się kurczowo, stąd wyrzeczenie się ich może przelać się nam ryzykowne. Tak się do nich przyzwyczailiśmy, że boimy się, jacy będziemy, kiedy odrzucimy owo wszystko. Dlatego musimy zaprosić Boga o rewelacja prawdy o nas – oraz zgodność spośród rzeczywistością wyzwala!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Walecznie o depresji

Odmowa mandali

Zaprzeczenie w buddyzmie